VI LANZH SALOON

ثبت نوبت پکیج ها

پکیج های ویلانژ بیوتی

در زیر پکیج های آرایشی و زیبایی ویلانژ قرار داده شده است. جهت سهولت در کار شما فرم های ثبت سفارش رو قرار داده ایم. پس از ثبت فرم پکیج مدنظر با شما جهت تعیین وقت مراجعه تماس خواهیم گرفت.

ثبت سفارش پکیج شماره یک

از آن جایی که رضایت مشتریان از ابتدا تاکنون مورد توجه ما بوده در این قسمت برای سهولت در ثبت نوبت فرمی قرار داده ایم که پس از آن با شما ارتباط میگیریم و فرایند نوبت دهی شما به سادگی ثبت می گردد. در این پکیج خدماتی از قبیل کوتاهی مو بر اساس آناتومی صورت اشخاص و هم چنین پاکسازی پوست با بهترین برندهای مواد آرایشی انجام می گیرد.

قیمت این پکیج با احترام 750 هزار تومن خدمت شما ارائه می گردد.

ثبت سفارش پکیج شماره دو

از آن جایی که رضایت مشتریان از ابتدا تاکنون مورد توجه ما بوده در این قسمت برای سهولت در ثبت نوبت فرمی قرار داده ایم که پس از آن با شما ارتباط میگیریم و فرایند نوبت دهی شما به سادگی ثبت می گردد. در این پکیج خدماتی از قبیل کوتاهی مو بر اساس آناتومی صورت اشخاص و هم چنین پدیکور پا با بهترین برندهای بهداشتی انجام می گیرد.

قیمت این پکیج با احترام 700 هزار تومن خدمت شما ارائه می گردد.

ثبت سفارش پکیج شماره سه

از آن جایی که رضایت مشتریان از ابتدا تاکنون مورد توجه ما بوده در این قسمت برای سهولت در ثبت نوبت فرمی قرار داده ایم که پس از آن با شما ارتباط میگیریم و فرایند نوبت دهی شما به سادگی ثبت می گردد. در این پکیج خدماتی از قبیل پاکسازی صورت و پدیکور پا با بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی انجام می گیرد.

قیمت این پکیج با احترام 900 هزار تومن خدمت شما ارائه می گردد.

ثبت سفارش پکیج شماره چهار

از آن جایی که رضایت مشتریان از ابتدا تاکنون مورد توجه ما بوده در این قسمت برای سهولت در ثبت نوبت فرمی قرار داده ایم که پس از آن با شما ارتباط میگیریم و فرایند نوبت دهی شما به سادگی ثبت می گردد. در این پکیج خدماتی از قبیل کوتاهی مو، پاکسازی صورت و ویتامینه مو با بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی انجام می گیرد.

قیمت این پکیج با احترام 1250 هزار تومن خدمت شما ارائه می گردد.

ثبت سفارش پکیج شماره پنج

از آن جایی که رضایت مشتریان از ابتدا تاکنون مورد توجه ما بوده در این قسمت برای سهولت در ثبت نوبت فرمی قرار داده ایم که پس از آن با شما ارتباط میگیریم و فرایند نوبت دهی شما به سادگی ثبت می گردد. در این پکیج خدماتی از قبیل کوتاهی مو، پاکسازی صورت، ویتامینه مو و پدیکور پا با بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی انجام می گیرد.

قیمت این پکیج با احترام 1500 هزار تومن خدمت شما ارائه می گردد.